• Beheren

    Een continu proces van meten, verbeteren en evalueren

Hoe verbeter je jouw digitale marketing?

Bij het beheren van een website of webshop draait het niet enkel om het technisch onderhoud ervan.

Worden de vooraf bepaalde doelstellingen behaald? De digitale wereld blijft veranderen, dus hoe gaan we daarmee om?

Meten om te weten

Alles wat online gebeurt, is meetbaar. Zelfs de kleinste aanpassing kan een groot effect hebben. Maar weet wat je wil meten, samen zetten we in op verbetering.

Verandering is de enige constante

Stilzitten is er niet bij. Iedereen beweegt en het liefst vooruit. Kansen en bedreigen zijn overal. De één groter dan de ander, maar altijd de moeite waard om erop in te spelen.

Slide Background

“Continue inspelen op veranderingen door een actief beheer van jouw digitale marketing”

Support en beheer

Vergelijk je website of webshop met een winkel. Wees bereikbaar, vernieuw je assortiment en onderhoud je voorraad. Bedenk hoe je van een bezoeker een (terugkerende) klant kunt maken.

Meten

Het implementeren van Google Analytics doen we niet voor niets. Het gedrag van jouw bezoekers wordt zeer specifiek gemeten. Ook andere tools helpen inzicht te krijgen in het bezoekersgedrag.

Wij maken deze statistieken waardevol door verbanden te leggen, verklaringen te vinden en daardoor voorspellingen te doen.

Technisch beheer

Je wilt bereikbaar zijn voor je klanten. We beheren je e-mail, registreren domeinnamen en hosten jouw website of webshop.

Het onderhoud ervan is belangrijk. Van het oplossen van problemen tot het toevoegen van nieuwe mogelijkheden.

Verbeteren

Je hebt een bepaalde verwachting van jouw bezoekers. Hier koppel je doelen aan om dit concreet te maken.

Maken zij de verwachting waar of wil je ze een duwtje in de rug geven?

Overleg en evaluatie

Onze samenwerking stopt niet als de website of webshop live is. Het liefst zitten we elke maand met je om de tafel. Zo kunnen we samen sparren om tot nieuwe ideeën te komen. Wat werkt wel en wat werkt niet?

“Verantwoordelijke voor alle digitale marketing van ’t Zusje”

Brasserie ‘t Zusje is een restaurantketen met 29 vestigingen. Gestart in Uden en ondertussen is ’t Zusje tot ver buiten de regio uitgegroeid tot een waar fenomeen.

Juist bedenkt, ontwikkelt en beheert alle digitale marketing campagnes voor ’t Zusje. Van online vind- en zichtbaarheid op Google tot Facebook acties en een eigen app als sociaal netwerk: ’t Zusje gelooft in de voordelen van digitaal en plukt daar dagelijks de vruchten van.

Begin dit jaar won ‘onze app’ op de Horecava de publieksprijs bij de Horeca Innovation Awards!

bekijk project

Slide Background