Van Donzel, een gerenommeerde naam in de regio met al meer dan 100 jaar ervaring op het gebied van woninginrichting. De woongelofelijke woonwinkel in Uden is verrassend groot. Het ruime assortiment bestaat uit verschillende stijlen en merken. Voor ieders interieur een verrijking.
Sinds 2014 krijgt de digitale etalage steeds meer aandacht, wat resulteert in de gewenste groei.
Ook verzorgen we Woongelofelijke Events samen met Van Donzel.
Wat doen we?
- strategie
- online mediaplanning
- social marketing
- zoekmachinemarketing
- online advertising
- magento platform
- events
Geïntegreerde aanpak
Vanuit een gestructureerde marketingkalender werken we bij Van Donzel aan de gewenste groei van het familiebedrijf. Sinds enkele jaren is de focus op het gebied van marketing en reclame steeds meer op digitale middelen komen te liggen.
Hierin neemt Juist de leiding en bepalen we gezamenlijk op basis van actualiteiten en seizoenen gerichte acties en campagnes om Van Donzel onder de aandacht te brengen bij de verschillende doelgroepen.

Woongelofelijk veel keus in interieurs
Na meer dan 100 jaar verliet het familiebedrijf Van Donzel het centrum van Uden om zich te vestigen op een prachtige locatie aan de Udense meubelboulevard. Op 12.000 m2 winkeloppervlak met de mooiste meubels en accessoires. Bij deze verhuizing hoort natuurlijk ook een compleet nieuwe identiteit. Woongelofelijk Van Donzel!
De webshop is een verlengstuk van de winkel. Dezelfde sfeer willen we digitaal overbrengen. Doel is uiteraard om van bezoekers klanten te maken, het liefst in de winkel in Uden!

Volop wooninspiratie
Van Donzel helpt klanten ook graag digitaal. Met behulp van het lookbook zien klanten hoe een bank, tafel of karpet gecombineerd kan worden in verschillende woonstijlen.
Daarnaast ontwikkelden we de digitale folder waarin de collectie klikbaar is, je belandt direct op de productpagina!

Keuzehulp voor in de winkel
Om bezoekers in de winkel te helpen bij hun keuze ontwikkelden we een ‘keuzehulp’ voor banken, tafels, stoelen en fauteuils. Door 4 eenvoudige vragen te beantwoorden verschijnt een selectie van producten op het scherm welke passen bij de antwoorden welke zijn ingevoerd.
Deze keuzehulp is niet alleen via de website (link) beschikbaar, in de winkel hebben we een interactieve zuil uitgerust met tablets en op prominente posities in de winkel geplaatst. Zodoende is het totale aanbod digitaal beschikbaar in de winkel en hebben we bewust gekozen om op een eenvoudige en snelle manier bezoekers te laten vinden waar ze naar op zoek zijn.
