Met het oog op het openen van een vierde vestiging hebben we een nieuwe, overzichtelijke website ontwikkeld voor Montimar met geïntegreerde reserveringsmodule. Ook heeft Juist verschillende succesvolle campagnes bedacht voor de opening van de nieuwe vestigingen.
Wat doen we?
- WordPress website
- Responsive webdesign
- MailChimp
- Social marketing
- Social media campagnes
Een bijzonder restaurant
Montimar is een jong en zeer succesvol restaurant dat onlangs zijn vierde vestiging heeft geopend in Boxtel. In de restaurants hangt een ongedwongen, nuchtere sfeer.
Het concept van Montimar is uniek door de goedkope (‘Mediterrane’) prijzen. Natuurlijk is er niet bezuinigd op de kwaliteit, want er wordt uitsluitend met verse producten gewerkt.
Bekijk de website via www.montimar.nl.

Nieuwe website en eenvoudig online reserveren
We hebben voor Montimar een nieuwe WordPress website gebouwd. Deze nieuwe website laat de bezoeker alvast de Mediterrane sfeer proeven. Ook was er meer overzicht nodig op de website, vanwege de opening van het vierde restaurant. Montimar heeft nu een centrale website, met per vestiging een eigen pagina.
Middels de plugin van Formitable kun je bij Montimar makkelijk via de nieuwe website reserveren in één van de vier vestigingen. Bezoekers van de site kunnen makkelijk zien of er nog een tafel vrij is op de door hen gewenste avond en meteen reserveren.
Sinds de lancering van de nieuwe website zijn de bezoekersaantallen met 20% gestegen, mede door de openingscampagne voor het restaurant in Boxtel op social media.

Originele openingscampagnes op social media
We plaatsen regelmatig leuke, originele berichten op social media, met als doel Montimar te branden en meer bereik te genereren voor het restaurant. Met deze berichten benadrukken we steeds de hoge kwaliteit van Montimar, maar vooral de lage prijzen. Dat is immers wat het restaurant zo bijzonder maakt. Voor de opening van de nieuwe restaurants hebben we een aantal campagnes bedacht en ingezet op Facebook en Instagram.
‘Raad de prijs van dit diner’ was zo’n voorbeeld. Hierbij konden mensen raden wat de totaalprijs van een diner voor vier personen bij Montimar was. Daarmee legden we de focus op de ouderwetse prijzen en wat je daar allemaal voor krijgt. Deze campagne hebben we twee keer ingezet en dat heeft beide keren meer dan 70.000 personen bereikt en ruim 1.000 e-mailadressen voor de nieuwsbrief opgeleverd.
De Montimar Quiz is een andere actie. Dit betrof een quiz met vragen over Montimar als openingscampagne voor het nieuwe restaurant in Boxtel. De quiz werd gepromoot via Facebook, Instagram en Whatsapp. De quiz werd bijna 42.000 keer bekeken en had een totaal bereik van 100.000+. Dit leverde bijna 2.300 e-mailadressen op.

20% meer websitebezoekers
Binnen een maand een stijging van 20% in het aantal bezoekers van de nieuwe website.
+ 4.000 e-mailadressen
Met 3 social media campagnes verzamelden we meer dan 4.000 e-mailadressen voor de nieuwsbrief.
11.000 likes op de Facebookpagina
Door regelmatig leuke en originele berichten te posten over het unieke concept van Montimar.